argosaronikos365.gr
ΔΙΕΘΝΗΕΛΛΑΔΑΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Παράνομα Διαφημιστικά Παιχνίδια: Δικαστική Διαμάχη Γαλλικών Μέσων Ενημέρωσης με τη Meta

Κοινοποίηση

Εκατοντάδες Γαλλικοί Όμιλοι Μέσων Ενημέρωσης κατά της Meta

Περίπου 200 γαλλικοί όμιλοι μέσων ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένων κορυφαίων τηλεοπτικών καναλιών και εφημερίδων, έχουν προσφύγει νομικά κατά της εταιρείας Meta, η οποία είναι γνωστή για την ιδιοκτησία των πλατφορμών Facebook και Instagram. Η ενέργεια αυτή ανακοινώθηκε την Τετάρτη από τους εκπροσώπους των ενάγοντων, οι οποίοι καταγγέλλουν τις διαδικτυακές διαφημιστικές πρακτικές της Meta.

Το κύριο επιχείρημα των γαλλικών μέσων ενημέρωσης είναι ότι η Meta “στοχεύει διαφημίσεις με βάση τη μαζική και παράνομη συλλογή προσωπικών δεδομένων των χρηστών“. Οι ενάγοντες υποστηρίζουν ότι οι πρακτικές αυτές έχουν προκαλέσει σημαντική ζημία στην οικονομία τους, καθιστώντας αναγκαία την νομική τους προσφυγή.

Αγωγή και Αιτήματα για Αποζημίωση

Η αγωγή κατατέθηκε στα δικαστήρια του Παρισιού, στο εμπορικό δικαστήριο, με τους εναγόντες να ζητούν “αποζημίωση για τη μαζική οικονομική ζημία που προκλήθηκε από τις αθέμιτες επιχειρηματικές πρακτικές της Meta”. Αυτή η νομική κίνηση έρχεται σε μια χρονική στιγμή κατά την οποία η προστασία της ιδιωτικότητας και η σωστή διαχείριση των προσωπικών δεδομένων αποκτούν αυξανόμενη σημασία στην Ευρώπη.

Οι ενάγοντες υπογραμμίζουν ότι η Meta “συνέλεξε μαζικά τα προσωπικά δεδομένα των χρηστών χωρίς να τους ενημερώσει ή να ζητήσει τη συγκατάθεσή τους”, πράξη που παραβιάζει τους ευρωπαϊκούς κανονισμούς προστασίας δεδομένων. Αυτή η καταγγελία έχει προκαλέσει ανησυχίες σχετικά με τις ηθικές και νομικές πτυχές των διαδικτυακών διαφημιστικών πρακτικών που χρησιμοποιούνται αυτή τη στιγμή.

Η Αντίκρουση της Meta

Αν και η Meta δεν έχει δημοσιοποιήσει επίσημη απάντηση στην αγωγή, είναι αναμενόμενο να υπερασπιστεί τις πρακτικές της, επικαλούμενη την ανάγκη για στοχευμένη διαφήμιση που είναι ζωτικής σημασίας για την επιχειρηματική της εξυπηρέτηση. Ωστόσο, η αντιπαράθεση αυτή μεταξύ των γαλλικών μέσων ενημέρωσης και της κορυφαίας κοινωνικής πλατφόρμας αναδεικνύει ευρύτερα ζητήματα σχετικά με την προστασία της ιδιωτικότητας και την εταιρική υπευθυνότητα στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή.

Οι εξελίξεις γύρω από αυτήν την υπόθεση θα παρακολουθούνται στενά, καθώς ενδέχεται να θέσουν προηγούμενα για σχετικά ζητήματα που αφορούν την διαχείριση προσωπικών δεδομένων σε παγκόσμιο επίπεδο. Η αγορά των μέσων ενημέρωσης και οι χρήστες θα παραμείνουν σε εγρήγορση, περιμένοντας να δουν ποια θα είναι η έκβαση αυτής της σημαντικής νομικής διαμάχης.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Διεθνής Ημέρα Μουσείων 2025: Εορτασμός με Ελεύθερη Είσοδο στον Λευκό Πύργο και το Μουσείο Βυζαντινού Πολιτισμού

user 3

S&P: Ανάβαθμιση της Ελληνικής Οικονομίας σε Βαθμίδα BBB – Δηλώσεις Χατζηδάκη για την Αντίκρουση της Καταστροφολογίας

user 3

Δυσκολίες στην επιστροφή των εκδρομέων του Πάσχα: Χαμός στη Σύρο με 220 αποβιβασθέντες λόγω λαθών στα εισιτήρια

user 3