argosaronikos365.gr
ΕΛΛΑΔΑΚΟΙΝΩΝΙΚΑΠΟΛΙΤΙΚΗΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Νέα Πλατφόρμα Αξιολόγησης Δημόσιων Υπηρεσιών: Μία Ψηφιακή Γέφυρα Ανάμεσα σε Πολίτες και Κράτος

Κοινοποίηση

Αξιολόγηση Δημόσιων Υπηρεσιών: Μια Νέα Πρωτοβουλία για την Ενίσχυση της Σχέσης Πολιτών και Κράτους

Η κυβέρνηση ανακοινώνει την έναρξη μίας σημαντικής πρωτοβουλίας που έχει ως στόχο να αναδείξει και να βελτιώσει τη σχέση των πολιτών με το δημόσιο τομέα. Από σήμερα, κομβικές υπηρεσίες του δημοσίου, όπως η ΑΑΔΕ, ο ΕΦΚΑ, οι αστικές συγκοινωνίες, η συνταγογράφηση και οι υπηρεσίες των δήμων, τίθενται υπό αξιολόγηση από τους πολίτες. Στο πλαίσιο αυτό, πραγματοποιείται σύσκεψη υπό τον πρωθυπουργό, Κυριάκο Μητσοτάκη, στην οποία παρουσιάζεται η νέα πλατφόρμα αξιολόγησης, η οποία είναι ήδη διαθέσιμη.

Ο πρωθυπουργός θα συνοδευτεί από τους υπουργούς Εσωτερικών, Θοδωρή Λιβάνιο, και Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Δημήτρη Παπαστεργίου, κατά την παρουσίαση της πλατφόρμας στο Μέγαρο Μαξίμου. Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα να συμμετάσχουν στην αξιολόγηση μέσω εγκατάστασης ανώνυμου ερωτηματολογίου, το οποίο θα συμπληρώνεται εθελοντικά.

Περιεχόμενο και Σκοπός της Νέας Πλατφόρμας

Η νέα διαδικασία αξιολόγησης περιλαμβάνει ένα ευρύ φάσμα δημόσιων υπηρεσιών, όπως:

  • Ο e-ΕΦΚΑ.
  • Μέσα Μαζικής Μεταφοράς.
  • Υπηρεσίες καθαριότητας, φωτισμού, στάθμευσης και παιδικών σταθμών από τους Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
  • Η ΑΑΔΕ.
  • Η ΔΥΠΑ.
  • Το Κτηματολόγιο.
  • Τα ΚΑΠΗ.
  • Οι Πολεοδομίες.
  • Η ανακύκλωση.
  • Οι χώροι πρασίνου.
  • Η κάλυψη αναγκών ατόμων με αναπηρία.
  • Σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
  • Δημοτικά ιατρεία.

Σύμφωνα με τον κυβερνητικό σχεδιασμό, στο μέλλον, η διαδικασία θα επεκταθεί και σε ψηφιακές υπηρεσίες, όπως η ηλεκτρονική συνταγογράφηση και οι υπηρεσίες που παρέχονται μέσω του gov.gr. Ο άμεσος στόχος αυτής της πρωτοβουλίας είναι ο εντοπισμός και η διόρθωση δυσλειτουργιών στο δημόσιο σύστημα.

Μακροχρόνια Στρατηγική και Επιδιώξεις

Μακροπρόθεσμα, οι απαντήσεις των πολιτών αναμένονται να συγκροτήσουν μία σημαντική τράπεζα δεδομένων, η οποία θα μπορεί να αναδείξει συστημικές αδυναμίες του Δημοσίου και να αναγνωρίσει επιτυχημένες πρακτικές που είναι έτοιμες να εφαρμοστούν σε ευρύτερο πλαίσιο. Επιπλέον, για τις υπηρεσίες που απαιτούν φυσική παρουσία των πολιτών, σχεδιάζεται η αποστολή ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου μέσω του κινητού τηλεφώνου του χρήστη, αμέσως μετά την ολοκλήρωση της συναλλαγής, προκειμένου να αξιολογήσουν την εμπειρία τους.

Απόψεις Εμπλεκόμενων Αρχών

Ο Γενικός Διευθυντής Τύπου και Ενημέρωσης του Γραφείου του Πρωθυπουργού, Πάνος Αμυράς, σε δηλώσεις του στο ΕΡΤNews, χαρακτήρισε την αξιολόγηση αυτή ως ένα σημαντικό εργαλείο για τον εντοπισμό προβλημάτων και την προώθηση των αναγκαίων βελτιώσεων. Σύμφωνα με τον ίδιο, η αξιολόγηση δεν αποτελεί απλώς μία δημοσκόπηση, αλλά οδηγεί σε διορθωτικές παρεμβάσεις τόσο σε επίπεδο υπηρεσιών όσο και στις διαδικασίες που ακολουθούν οι υπάλληλοι.

Ο κ. Αμυράς υπογράμμισε τη σημασία του εντοπισμού βελτιωτικών δράσεων, κάνοντας λόγο για την ανάγκη ευθύνης των δημοσίων υπαλλήλων στην εξυπηρέτηση των πολιτών. Το τελικό ζητούμενο είναι όλες οι υπηρεσίες να ανταγωνίζονται για μια καλύτερη εμπειρία εξυπηρέτησης.

Ρεπορτάζ: Δημήτρης Γκάτσιος

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Φωτιά στο Βοτανικό: Συστήνεται προσοχή στους πολίτες λόγω καπνού και απορριμμάτων

user 3

Μαγεία κάτω από την Πανσέληνο: Ο Ιούνιος του 2025 εντυπωσιάζει

user 3

Η Χαμάς δημοσιεύει βίντεο και προειδοποιεί για τους ομήρους στη Γάζα: Κίνδυνος και απειλές από την ηγεσία σας

user 3